Veelgestelde vragen

  • Besteld maandag tot en met donderdag voor 15.00 uur? 
    Uw pakket wordt de volgende dag tussen 09.00 en 18.00 uur thuisbezorgd.
  • Besteld op vrijdag voor 15.00 uur?
    Uw pakket wordt op zaterdag tussen 09.00 en 15.00 uur thuisbezorgd.
  • Besteld op vrijdag na 15.00 uur of in het weekend?
    Uw pakket wordt op dinsdag tussen 09.00 en 18.00 uur thuisbezorgd.

Je bestelling retourneren kan op 3 verschillende manieren:

  • Afgeven bij een DHL Parcelshop. De dichtstbijzijnde parcelshop vindt je hier
  • Afgeven bij een PostNL servicepunt. Het dichtsbijzijnde servicepunt van PostNL vind je hier 
  • Afgeven in onze winkel
  • Retourneer je jouw aankoop via een DHL Parcelshop? Dan kan je jouw pakket afgeven zonder ter plekke te hoeven betalen. Wij brengen vervolgens € 5,95 verzendkosten in rekening, dit bedrag wordt in mindering gebracht op het totaal terug te storten bedrag.
  • Retourneer je jouw aankoop via een PostNL servicepunt? Dan betaalt je ter plekke zelf de verzendkosten. Voor een pakket is dit normaliter € 6,95. Bij ontvangst van jouw retour wordt het totale aankoopbedrag teruggestort op jouw rekening.
  • Retourneer je jouw aankoop bij ons in de winkel? Dan brengen wij uiteraard geen kosten in rekening en ontvangt je direct het gehele aankoopbedrag retour.

Vanaf het moment van thuisbezorgen heb je 14 dagen de tijd om je aankoop te ruilen of te retourneren. Op het bijgevoegde retour- en ruilformulier kan je aangeven welke artikelen het betreft. Let op: het ruilen van een artikel kan alleen tegen een andere maat- en/of kleur.

Tip: wil je zeker zijn van jouw ruiling? Neem dan telefonisch of per mail contact met ons op. Wij dragen er zorg voor dat het gewenste artikel indien voorradig voor je gereserveerd wordt. Zo ben je verzekerd van jouw ruiling!

Ja, dat kan! Voor het retourneren van alle online aangekochte artikelen gelden dezelfde voorwaarden.

Heb je een beschadigd artikel ontvangen of vertoont het door jouw gekochte artikel binnen korte termijn beschadigingen? Neem dan direct contact met ons op. Het makkelijkst is om je klacht per mail aan ons te melden onder vermelding van uw ordernummer naar info@robhavermannenmode.nl . Het is natuurlijk ook mogelijk om langs te komen in onze winkel.

Het aanbod op de webshop en in onze fysieke winkels kan verschillen van elkaar. Er kunnen merken en producten op de webshop staan die niet in de winkel verkocht worden en vica versa.

De artikelen die niet op voorraad zijn, kunnen soms nog worden na geleverd. We zullen je tijdig informeren over de na lever termijn. Mochten we een product onverhoopt niet kunnen leveren, dan wordt het bedrag wat je hiervoor hebt overgemaakt zo snel mogelijk gecrediteerd. De overige artikelen van de bestelling worden naar je opgestuurd.

Wettelijke garantie wil zeggen dat je als consument er van uit kunt gaan dat het product datgene doet wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. De wettelijke garantie is van toepassing wanneer je via onze webshop artikelen besteld.

Een artikel wordt pas voor je gereserveerd als je de bestelling hebt afgerond. Het kan zijn dat het product op voorraad is op het moment dat je het in de winkelwagen legt, maar dat een andere klant je voor is geweest met betalen.

Tijdens het bestelproces kun je je bestelling op verschillende manieren betalen, namelijk:

  • iDeal
  • Creditcard: Visa, Mastercard
  • Overboeking

Voor iDeal, Creditcard en overboekingen worden geen transactiekosten berekend.

Tijdens het afrekenproces kun je de code invoeren. De actie wordt direct zichtbaar in het betaaloverzicht.

Nee, met je online aankopen vervalt dit spaarsysteem.

  • Afhalen in de winkel
  • Thuisbezorgen
  • Afhalen bij een DHL servicepunt bij jou in de buurt

De aflevermogelijkheden zijn eenvoudig. Op werkdagen voor 15.00 uur besteld, dan wordt je pakket de volgende dag bij je thuisbezorgd. Kom je jouw pakket liever afhalen in onze winkel, dan is dat natuurlijk ook mogelijk. Meestal dezelfde dag nog.

Om je kleding in goede staat bij u thuis te kunnen overhandigen, gebruiken wij onze eigen Rob Haver Mannenmode verzenddozen. De bezorging wordt verzorgd door DHL Parcel. Zij doen hun uiterste best om onze belofte aan je waar te maken. Echter kan het bij uitzondering voorkomen dat dit niet waargemaakt kan worden, bijvoorbeeld bij extreme drukte. Wij zullen u hier altijd tijdig over informeren.

Heb je jouw bestelling op maandag t/m vrijdag voor 15.00 uur geplaatst, dan kan je jouw pakket de volgende dag bij je thuisbezorgd verwachten. Koop je op vrijdag na 15.00 uur, zaterdag of zondag, dan zal jouw bestelling dinsdag bij je afgeleverd worden.

  • Besteld maandag tot en met donderdag voor 15.00 uur?

Jouw pakket wordt de navolgende dag tussen 09.00 en 18.00 uur bezorgd.

 

  • Besteld op vrijdag voor 15.00 uur?

Jouw pakket wordt op zaterdag tussen 09.00 en 15.00 uur bezorgd.

 

  • Besteld op vrijdag na 15.00 uur of in het weekend?

Jouw pakket wordt de navolgende week op dinsdag tussen 09.00 en 18.00 uur bezorgd

Ben je niet thuis bij de eerste bezorgpoging, dan zal de bezorger een briefje voor je achterlaten in jouw brievenbus. Daarop staat vermeld of jouw pakket is afgegeven bij één van jouw buren of wanneer de bezorger opnieuw bij je langs komt. Ook kan je door de bezorgcode op dit briefje, zelf bepalen wanneer en waar de tweede bezorgpoging zal plaatsvinden. De bezorger zal in ieder geval vier keer terugkomen om jouw pakket af te leveren, wat in 99,1% van de gevallen zorgt voor een succesvolle bezorging.

Ben je overdag weinig thuis? Laat je bestelling dan bezorgen bij een de DHL Parcelshop en haal hem op wanneer je wilt. Dit kan bijvoorbeeld ook een punt zijn in de buurt van je werk.

Een DHL Parcelshop is een afleverpunt voor pakketten, gevestigd in een winkel. Hier kunt je doordeweeks, ’s avonds en in het weekend pakketten ophalen of retoursturen. Zodra het pakket voor je klaar ligt ontvangt je een melding per e-mail of sms. Wanneer je het pakket na twee dagen niet hebt opgehaald ontvang je een herinnering. Na vijf dagen ontvang je nog een herinnering. Indien je het pakket na zeven dagen niet hebt opgehaald wordt dit naar ons teruggestuurd. Voor het ophalen is een legitimatiebewijs (identiteitskaart, paspoort, of rijbewijs) verplicht.

Een DHL Parcelstation is een wand met pakketlockers die helemaal zelf te bedienen is, zeven dagen per week en 24 uur per dag. Hier kan je dag en nacht pakketten ophalen en versturen. Zodra het pakket bezorgd is in een locker ontvang je een e-mail of sms met de afhaalcode waarmee je de bestelling op kunt halen. Wanneer je het pakket na vijf dagen niet hebt opgehaald ontvang jeu een herinnering. Als je het pakket na zeven dagen niet hebt opgehaald, wordt dit naar ons teruggestuurd.

Kom je jouw pakket liever afhalen, dan kan je daarvoor terecht in onze winkel . Wij nemen telefonisch contact met je op zodra jouw pakket gereed is! Neem dan wel even de orderbevestiging mee. Het adres: Ameidestraat 2, 5701 NP Helmond

 

Voor specifiek wensen en overige vragen omtrent de bezorging kan je altijd contact opnemen met ons via info@robhavermannenmode.nl .